Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

ΠΟΝΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ FB

 
ΜΟΥ ΠΑΝΕ ΔΕ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΘΛΙΨΗ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΑΜΑ ΔΕ ΣΟΥΧΕ ΛΕΙΨΗ...!!
ΜΕ ΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Τ'ΟΝΕΙΡΟ ΔΕ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ...ΑΛΛΟ ΑΓΚΑΛΙΑ ΝΑ ΤΗ ΘΩΡΕΙΣ...ΚΙ ΑΛΛΟ ΝΑ Σ'ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ...!!
Ανάμεσα στον <<έρωτα>> στο <<χωρισμό>> στο δάκρυ.. Υπάρχει κάτι πιο βαθύ που λέγετε <<αγάπη>> !!!!(Παπαδακη)
Μη προσπερνάς αυτούς που 'χουν ζωή και πάθος.. Γιατί στο επόμενο στενό.. Θα δεις.. Πως έχεις <λάθος>
 Όμορφο 'ναι ν' αγαπάς μια πλια ν' αγαπιεσαι .. Όντε στα μάτια θα κοιτάς.. Πότε μη ξεγελιεσαι !(παπαδακη)

Κάποτε σε σκεφτόμουνα και νιώθα καρδιοχτύπη μα δα σκέψη σου μου προκαλεί.. Μονάχα <<λύπη>> !!!! (παπαδακη)

 
Τώρα που ζούμε χωριστά μην λυπηθείς για μένα ήταν δικιά σου επιλογή να ζω σε ξένα χέρια !!!!

Μη περιμένεις δάκρυα στη φεύγα σου να βγάλω γιατί 'χω νιώσει στη ζωή πόνο και πιο <ΜΕΓΆΛΟ> !!!!!
Εγίνηκε η αγάπη σου ένα με τη δίκη μου <ένα> τάξε πως είμαστε κι οι δύο της ίδιας μάνας <γεννά> !!!

ΔΕ ΣΕ ΘΩΡΩ, ΔΕ ΣΟΥ ΜΙΛΏ, ΔΕ Σ' ΕΧΩ ΔΕ Σ' ΑΓΓΊΖΩ, ΜΕ ΠΛΉΓΩΣΕΣ, ΜΕ ΠΌΝΕΣΕΣ Κ' ΌΜΩΣ ΝΑ 'ΡΘΕΙΣ ΕΛΠΊΖΩ !!

Πόσο πολύ μου έλειψες, εγώ δεν το 'πα ανθρώπου, κι ας με ρωτούν ποιος σου κλέψε το γέλιο του προσώπου..

Εδα που πέρασε ο καιρός πες μου μα σκέψου πρώτα, αν βρήκες άλλη ανοιχτή σαν τη δίκη μου πόρτα !!

Ότι αγαπώ διεκδικώ κι αν δε μπορώ να το χω το καταστρέφω κάποτε χωρίς να δίνω στόχο !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου